Društvo za unapređenje marketinga je 7. decembra 2004. godine upisano u Registar udruženja građana Ministarstva za ljudska i manjinska prava Saveta ministara Srbije i Crne Gore.
Prema Statutu ciljevi Društva za unapređenje marketinga su:
-
da podstiče i prati svoje članove u nastojanjima da usavršavaju, razvijaju i unapređuju aktivnosti i delatnosti razvoja savremenog i uspešnog marketinga;
-
da priprema i obrađuje dokumentaciju, istorijsku i stručnu građu, kao i ostale informacije u vezi razvoja metoda savremenog i uspešnog marketinga, te da ih prezentuje članovima i javnosti;
-
da razmenjuje znanja stečena u izučavanju i praktikovanju savremenih metoda marketinga;
-
da pomaže svoje članove koji se bave izučavanjem i praktikovanjem savremenih metoda uspešnog marketinga;
-
da podstiče i unapređuje različite aktivnosti - prezentacije, predavanja, seminare, praćenje literature - kojima se članstvo upućuje na pogodnosti, prednosti i perspektivu savremenog marketinga;
-
podršku i pomoć prilikom kreativnog izražavanja članova u svim oblastima ljudskog stvaralaštva; itd.
|