Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
S druge strane izloga O autoru
 

Toni Segara rođen je u Barseloni 1962. godine. Sebe opisuje kao čoveka koji piše oglase. A piše ih bolje od ikoga. Toliko dobro to čini da su ga kolege i oglašivači u jednoj anketi revije Anuncios proglasili Najboljim kreativcem Španije dvadesetog veka. On je "retka zver", ne pridaje tome veliki značaj i kaže da je reč o stvarima iz prošlog veka.

Toni Segara je počeo da se bavi oglasima zahvaljujući svom ocu i bratu Paku. U SYL, porodičnoj štampariji, zaljubio se u grafiku prelistavajući nemačke dizajnerske revije. S bratom Pakom napisao je prve tekstove za La Compaňia de Estructuras Desmontables Vinizius, današnju Vinizius Y&R. Imao je tada 25 godina, titulu diplomiranog filologa hispanske književnosti i san da postane pisac. Otkrio je da mu ne bi škodilo i prihvatio je ponudu da radi u Vizeversi, gde se našao istovremeno sa Ramonom Rodom i Davidom Kabaljerom. Is te agencije odlazi u Contrapunto Madrid. S trideset godina i velikom nagradom u Kanu za "Pippin" pod rukom 1989. godine vraća se kući, u Vizeversu. Ali njegovo mesto nije bilo tu. Kao što nije bilo ni u Casadevall Pedreňo & SPR, uprkos činjenici da je "S" bilo po njemu. Okušao se i u Delvico Bates, gde je došao, revolucionarno promenio kreativnu panoramu epohe i stekao nagrade s tako dobrim kampanjama kakve je stvorio za Špansko udruženje za borbu protiv kancera ili Bulevard Rosa.

Ali ponovo mu prostor postaje mali pa kao sjajan kreativac 1995. godine stvara svoju agenciju sa Luisom Kvestom, Ignasiom Puigom i Feliksom Fernandesom de Kastrom, kojoj daju ime S,C,P,F... s kojom osvaja nove nagrade (bilo bi besmisleno navoditi sve: ako postoji osvojio ju je) i u kojoj radi za svetske marke kakve su BMW, Evax, Ikea ili Vueling.

Očigledno, sve to se ne postiže samo dobrim pisanjem. Toni Segara je dobar pisac oglasa, ali takođe uspešan kreativni direktor. Zato je imao potrebnu inteligenciju da se okruži najboljim profesionalcima u svakom trenutku. Udružio je svoj talenat sa ljudima kao što su Enrik Agilera, Turi Toleson, Hulio Valovic, Kabaljerom, Rodom i Kustom. Kada nije nalazio odgovarajuću osobu u svetu propagande tražio ju je izvan njenih granica. Primer za to je eksperiment Milmilks.


Ako radite u ovoj delatnosti i ne znate ko je Toni Segara pitanje za vas je da li ste u pravoj profesiji.

Ne zaboravite, Toni Segara je otac slogana "Na šta mirišu oblaci?", "Voliš li da voziš?" i "Dobrodošao u Nezavisnu republiku svoje kuće".

 

 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem