Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Iskrice marketinga: o autoru

Miloš Kramaršič je rođen 1956. godine. Osnovnu školu, gimnaziju i Fakultet političkih nauka završio je u Beogradu.

Nakon nekoliko godina provedenih u novinarstvu, učinio je korak napred i, od prikrivenog propagandiste (što su svi novinari), javno prešao u zanimanje profesionalnog propagandiste (ili nekoga ko se bavi marketingom, kako se to kod nas obično kaže).

Kako ta profesija ima tri položaja (oglašivač, medij i agencija), dosad je radio u prva dva, a trenutno je upravo u fazi kad obavlja, najčešće u ličnom svojstvu, agencijske poslove (na primer za "Perihard Inženjering").

Vodio je službe marketinga „Poslovne Čukarice”, Izdavačke kuće „Draganić” i „Medicinske knjige”. Taj posao je podrazumevao učešće u definisanju strategije nastupa u javnosti, istraživanje tržišta, medija planiranje (kako sa najmanje novca postići najbolje propagandne rezultate?), izradu kreativnih rešenja (oglasa, prospekata, brošura, kalendara, vizitkarata, TV i radio spotova...), brojne poslove koje obuhvata izraz Public relations (organizacija događaja od značaja za firmu, konferencije za štampu, promocije, redovne kontakte sa novinarima svih medija...), sajamske nastupe, itd.

U medijima je vodio službe marketinga Radio Politike, RTV Elmag iz Podgorice i Radio S-a.

Bavi se i marketinškom publicistikom. Napisao je brojne tekstove u štampi iz oblasti marketinga.

Autor je knjige Lokalni radio i televizija u službi profita. Preveo je i izdao knjige: Antoan Lažuani Telefonski marketing i Žak Stokar 187 ideja kako pridobiti kupca iz okoline .

Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) i Udruženja novinara Srbije (UNS).

Za svoje najveće bogatstvo, koje je stekao u ovoj profesiji, smatra 7 albuma vizitkarata poslovnih partnera.
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem