Miloš Kramaršič je rođen 1956. godine. Osnovnu školu, gimnaziju i Fakultet političkih nauka završio je u Beogradu.
Nakon nekoliko godina provedenih u novinarstvu, učinio je korak napred i, od prikrivenog propagandiste (što su svi novinari), javno prešao u zanimanje profesionalnog propagandiste (ili nekoga ko se bavi marketingom, kako se to kod nas obično kaže).
Kako ta profesija ima tri položaja (oglašivač, medij i agencija), dosad je radio u prva dva, a trenutno je upravo u fazi kad obavlja, najčešće u ličnom svojstvu, agencijske poslove (na primer za "Perihard Inženjering").
Vodio je službe marketinga „Poslovne Čukarice”, Izdavačke kuće „Draganić” i „Medicinske knjige”. Taj posao je podrazumevao učešće u definisanju strategije nastupa u javnosti, istraživanje tržišta, medija planiranje (kako sa najmanje novca postići najbolje propagandne rezultate?), izradu kreativnih rešenja (oglasa, prospekata, brošura, kalendara, vizitkarata, TV i radio spotova...), brojne poslove koje obuhvata izraz Public relations (organizacija događaja od značaja za firmu, konferencije za štampu, promocije, redovne kontakte sa novinarima svih medija...), sajamske nastupe, itd.
U medijima je vodio službe marketinga Radio Politike, RTV Elmag iz Podgorice i Radio S-a.
Bavi se i marketinškom publicistikom. Napisao je brojne tekstove u štampi iz oblasti marketinga.
Autor je knjige Lokalni radio i televizija u službi profita. Preveo je i izdao knjige: Antoan Lažuani Telefonski marketing i Žak Stokar 187 ideja kako pridobiti kupca iz okoline .
Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) i Udruženja novinara Srbije (UNS).
Za svoje najveće bogatstvo, koje je stekao u ovoj profesiji, smatra 7 albuma vizitkarata poslovnih partnera. |