Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Zdravo, imam fenomenalno ime, kako stvoriti privlačnu robnu marku : Deo knjige

 

Bez obzira da li ga ljudi vide u prodavnici e-knjiga, pročitaju na identifikacionoj kartici koju nosite na sajmu ili na displeju telefona, ime vaše robne marke ostavlja ključni prvi utisak. Čak i više od vaših cipela.
     Napisala sam ovu knjigu da bih pokazala kako svako, čak i najnekreativnija osoba, može da dođe do fenomenalnog imena robne marke i da se pri tome zabavi.
     Stvaranje imena nije nauka. Ipak, davanje imena firmama izvor je smešnog žargona, kao na primer „inženjering verbalnog identiteta”, „rigorozne metodologije”, „računarska lingvistika” i „naučna analiza koja se primenjuje u nestrukturiranom i nedisciplinovanom procesu stvaranja imena robne marke”. Neki pokušavaju da izmisle imena koristeći matematiku. Oni uzimaju potpuno dobru reč, mešaju je sa drugom rečju i dobijaju sasvim neuračunljivo ime. Ili, oduzimaju nekoliko slova savršene reči i dobijaju slučajno ime koje izgleda kao da je napravljeno u nekoj fazi igre Scrabble.
     Zvuči li bilo koje tako dobijeno ime imalo kreativno?
     Konzumenti ne vole imena robnih marki stvorenih naučnim procesom, lingvističkim vuduom ili igranjem abecedom. Imena te vrste ne komuniciraju sa nama jer ne stvaraju emocionalnu vezu.
     Najsnažnija imena robnih marki privlače ljude i pokreću ih na kupovinu zato što su zasnovana na bliskim rečima i konceptu koji razumeju i cene: brave Kriptonit, tehnička podrška SOS, parfem Opsešn, igračke Lepi Žabac, blender Nindža – to su imena koja mnogo govore.
     Kao propagandni tekstopisac u agenciji Ogilvy & Mather, naučila sam veštinu stvaranja emocionalne veze s rečima. Godinama kasnije počela sam da stvaram i otkrivam imena. Kao što pametan naslov ističe sadržaj, ubrzava biznis i podstiče prodaju, i ime robne marke može da poseduje te magične moći.
     Daću vam svoju torbu trikova.

 

 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem