Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Zdravo, imam fenomenalno ime, kako stvoriti privlačnu robnu marku : O autoru
 
Osnivač firme za davanje imena Eat MY Words, Alexandra Watkins je priznati stručnjak za zvučna imena brendova. Zanimljiva je gošća  televizijskih emisija. Često je citiraju u štampi, a predstavljena je i u vodećim publikacijama, kao što su Wall Street journal, Inc. i Entrepreneur. Alexandra je popularni predavač na MBA programima, bila je često gost na Stanford Graduate School of Business , San Francisco State University i USF School of Management i njihovog  udruženja učenika. Takođe je predavala početnicima u agenciji Procter & Gamble, zaposlenima u UnCollege, In-House Agency Forum, General Assembly, itd.

Prvi put se upustila u davanje imena kada ju je GAP angažovao da smisli imena za njihovu prvu liniju proizvoda za negu tela. Ubrzo potom, ušla je u posao radeći na svoj način u odličnoj ekipi za brendiranje Landor putem sajta Match.com. Sa svojim svežim, nekonvencionalnim stilom u davanju imena, Alexandra je ubrzo postala neizbežan izvor mnogobrojnim firmama za brendiranje i davanje imena širom zemlje. A Landor joj je dao dovoljno posla da otvori sopstvenu firmu. Od tada, smišlja hiljade imena za grickalice, software, losione za zaštitu od sunca, sajtove društvenih mreža, sportsku odeću, obuću, slatkiše i morsku hranu. Dala je imena i mnogim stvarima koje ljude goje i opijaju, uključujući nacionalno priznat čizburger sa slaninom (koji, gle ironije, ovde mora da ostane bezimen).

Pre Eat My Words, Alexandra je bila i autor reklamnih tekstova. Radila je u vodećim propagandnim agencijama severno i južno od Zapadne obale, od toga pet godina u Ogilvy and Mather, gde je pomogla lansiranju Microsoft Windows i naučila jezik kompjuteraša. Sredinom devedesetih uskočila je u tačka com mašinu za pravljenje novca i bila u njoj sve do njihovog kraha. Alexandra je uzela novac, otišla i provela godine u Australiji, na Novom Zelandu, Baliju i Fidžiju. Po povratku je otkrila svoju strast za davanje imena i ubrzo je osnovan Eat My Words.

Kad god može Alexandra skuplja pečate u pasošu. Prošla je četrdesetpet zemalja na šest kontinenata, gde je uživala u lokalnim specijalitetima, kao što su veverica na roštilju u Tanzaniji, karpaćo od noja u Južnoj Africi, smrznuto meso od kamile u Libiji i marinirani jastog u Kubi. Omiljeno jelo joj je Jif puter od kikirikija, na kojem je preživela dva dana na dalekom ostvu Amantani na jezeru Titicaca u Peruu.

Sada planira nove avanture.

 

 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem