|
|
|
|
|
Napoleon i Gebels majstori propagande: o autoru |
|
Miloš Kramaršič je predsednik Društva za unapređenje marketinga. Diplomirao je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu.
Posle nekoliko godina provedenih u novinarstvu (Omladinske novine, NON, Dnevnik-Novi Sad, Trgovinski glasnik...) prešao je u zanimanje profesionalnog propagandiste (ili profesionalca u oblasti marketinga, kako se to kod nas obično kaže). Od tri položaja koja postoje u toj profesiji, bio je oglašivač i rukovodilac u medijima, dok je od 1999. godine samostalni izdavač poslovne literature.
U statusu direktora ili rukovodioca vodio je službe marketinga „Poslovne Čukarice”, Izdavačke kuće „Draganić” i „Medicinske knjige”, a u medijima službe marketinga „Radio Politike”, „RTV Elmag” iz Podgorice i „Radio S”-a.
Napisao je knjigu „Lokalni radio i televizija u službi profita”, a knjiga „Iskrice marketinga”, čiji je priređivač, doživela je četiri izdanja.
Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) i Udruženja novinara Srbije (UNS).
Sa Milošem možete da stupite u kontakt e-mailom putem kramer@eunet.rs. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KNJIGE KOJE ZARADJUJU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|