Džek Foster je imao 18 godina i radio je u jednoj osiguravajućoj kompaniji sa oko 150 drugih radnika kada je došao na ideju da napravi lutriju od svake nedeljne plate. Za ulog od pedeset centi dobitak je bio 27.50 $.
Prve nedelje zaradio je šest dolara.
Sledeće nedelje sakupio je 53$ za svoju lutriju, a onda je gazda otkrio šta radi. Naredio je Džeku da vrati novac.
A zatim ga je otpustio.
Sve do današnjih dana Džek pokušava da dođe do ideja, a da ga zbog njih ne otpuste.
Uglavnom mu to polazi za rukom.
Slučajno se obreo u svetu propagande pre 40 godina kao pisac i od tada stalno dolazi do novih ideja: ideja za veliki broj kompanija uključujući Karnejšn, Mazda, Sankist, Matel, ARKO, Frst interest bank, Albertsons, Ore-Ida, Suzuki, Denis, Studio Univerzal, Nortrap, Rend Mekneli i Smouki bear.
Kao izvršni kreativni direktor proveo je 15 godina u agenciji Fot, Koun i Belding u Los Anđelesu, koja je izrasla u najveću marketinšku agenciju na zapadnoj obali. Dobitnik je mnogobrojnih nagrada iz oblasti oglašavanja, uključujući i imenovanje za „Najkreativniju osobu godine” od Kreativnog kluba Los Anđelesa.
Sedam godina je bio jedan od predavača na kursu o marketingu na Univerzitetu Južne Kalifornije, koji je sponzorisalo Američko udruženje propagandnih agencija, a tri godine je bio jedan od predavača na kursu o kreativnom marketingu na Kalifornijskom univerzitetu u Los Anđelesu.
Džek se venčao sa Meri („Najbolja ideja”, kaže on, „koju je ikada imao”) pre 39 godina. Žive u Santa Barbari.
|