Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 

Da živi u zemlji Ne

deo knjige

Deo II 

OD PRIČE DO PRAKSE

 

 


- Da li vam je zemlja NE poznata?
– Da li ste prepoznali nekog od likova iz priče?
– Da li su vam ljudi, situacije i pokušaji poznati?
– Još važnije, da li ste prepoznali sebe u priči – da li ste i vi nekad otputovali u zemlju NE?

Ako je odgovor da, onda ćete sasvim sigurno nastaviti da čitate...

Ono što sledi je lično uputstvo koje će vam po-moći da se osvrnete na priču i primenite ključne lekcije. Ispitaćete kako reagujete na negativnost u svom poslu i životu uopšte. Naučićete strategije i tehnike – ne samo da pretvarate NE u DA, već, pre svega, da sasvim sprečite NE.

Takođe bićete motivisani da sagledate (i promenite) sopstveno negativno razmišljanje i reakcije o idejama drugih ljudi. Pretvaranje NE u DA je u veli-koj meri unutrašnji posao.

Suočavanje sa NE u potrazi za DA je zapravo izazov koji traje čitavog života. Uvek će biti više NE koja vas negde čekaju. Ali sigurno ima i nekih DA, ako ste spremni da se rastrčite i pronađete ih. Deo koji sledi pokazaće vam kako da upravo to uradite.

 

 

 


Gde početi...

Da biste razumeli i olakšali susrete s negativ-nom energijom treba da potražite odgovore na dve grupe pitanja:

Spoljna pitanja

NE može biti rezultat brojnih faktora: drugi prioriteti, želja drugih da izbegnu promene, standardi grupa i kultura, dozvole i birokratija, finansijska zavisnost, teški ljudi za saradnju, politika i mnogi drugi. Sve to su problemi u vašem okruženju i kod drugih ljudi.

Unutrašnja pitanja

NE takođe može biti rezultat vašeg sopstvenog negativnog razmišljanja, kao i vašeg neuspeha u pripremi, prezentaciji i istrajnosti u traganju za važnim. To su problemi koje sami izazivate i koji su u vama.

 

Na narednim stranicama ispitujemo najpre spoljašnje faktore; a zatim ćemo usmeriti pažnju na unutrašnje faktore. Ispitivanje i jednih i drugih je od ključnog značaja za pronalažanje DA u zemlji NE.

 
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem