Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Da živi u zemlji Ne : o autorima i ilustratoru
 

 

B. J. Galager

Njena omiljena reč je DA. Na slikama iz detinjstva svuda su prisutni široki osmeh i vesele oči, a njeno lice je obasjano nestrpljivim iščekivanjima. Njoj je ceo svet izgledao kao Diznilend – pun avantura, iznenađenja i neverovatnih iskustava. Taj pozitivan duh i danas traje... njen rad kao autora, predavača i konsultanta pruža joj beskrajne mogućnosti da drugima kaže DA.

Razlog za njeno prvo DA da bi uopšte napisala ovu knjigu bio je Paun u zemlji pingvina , njena do danas najuspešnija knjiga (objavljenja na 19 jezika širom sveta). Čitaoci su rekli DA njenom delu pa je tako nastavila i dalje da piše knjige iz ove oblasti, uključujući Šta bi Buda uradio na radnom mestu? i Ko su „oni” uopšte?

Osim pisanja BJ stalno govori DA predavanjima i seminarima, uz povremeno davanje konsultacija. Među njenim klijentima nalaze se IBM , Dajmler Krajsler , Džon Dir Kredit Kanada , Novinarsko udruženje iz Atlante , Ševron , Farm Kredit Servisiz , Rejteon , Edison iz Južne Kalifornije, Planirano roditeljstvo , grad Santa Monika, Američko udruženje pulmologa , Nisan , Folksfagen , Kelog *1 i drugi.

Pre nego što je rekla DA i osnovala svoju firmu 1991, BJ je radila kao menadžer obuke i razvoja za dnevni list Los Anđeles Tajms *2, gde je bila zadužena i za razvoj menadžmenta, stvaranje timova, prodaju i obuku u oblasti pružanja usluga kupcima, interni konsalting i organizacioni razvoj.

Njeno profesionalno obučavanje na Univerzitetu Južna Kalifornija kulminiralo je gromoglasnim DA kada je diplomirala na Sociologiji i to uz najviše ocene. Nastavila je svoje obrazovanje magistarskim studijama u oblasti društvene etike. Na kraju je rekla NE doktorskim studijama, ali uz osmeh priznaje „učenje je nagrada sama po sebi”.

BJ kaže DA svojoj državi Kaliforniji, gde s radošću privatno vodi svoju firmu za seminare i konsalting u Los Anđelesu.

Možete je kontaktirati na FindingYes@aol.com ili na web stranici www.yeslivesinthelandofno.com.

 

Stiv Ventura

 

Kako njegova mama kaže, Stiv Ventura je poznat i priznat po svom pisanju (autor), crtanju (grafički „umetnik”), pričanju (predavač) i pravljenju knjiga (na legalan način: izdavač). Sa 25 godina iskustva u razvoju ljudskih resursa – kao konsultant i kao čovek sa stvarnim poslom – 10 godina u zakonodavstvu, 27 godina kao roditelj i 30 godina kao suprug, to je čovek koji zna za NE... i za DA.

Kao konsultant i predavač Stiv je vukao torbe po aerodromima širom zemlje. Uspeo je da mnoge značajne organizacije kažu DA njegovim uslugama (i NE računima), uključujući AT&T , Dženeral Ilektriks , Šel Oil , Elajd Signal Aerospejs , Dženeral Dajnamiks , Pacifik Bell , AMD , Nortvest Erlajns , Texaco , Ekson i Teksas Jutilitis*3. U njegovoj bogatoj i zanimljivoj biografiji su kao oblasti stručnosti menadžment, rukovođenje, komunikacija, unapređenje usluga korisnicima.

Pre nego što je rekao DA sopstvenom biznisu 2002. godine bio je potpredsednik Odeljenja za razvoj proizvoda kompanije Vok d Tok , u Dalasu, Teksas*4. Pre toga bio je menadžer obuke za Bej Eria Re-pid Tranzit Distrikt*5 u Severnoj Kaliforniji, a pre toga radio je kao policajac u Berkliju.

Stiv je rastegao studije koliko god je mogao, da bi konačno diplomirao u oblasti umetnosti i masovnih komunikacija na Državnom Univerzitetu Kalifornije Hejvard , a zatim i magistrirao u oblasti javne administracije na Univerzitetu San Franciska. Uprkos mnogobrojnim odbijanjima urednika uspeo je da objavi članke u stručnim časopisima kao što su Obuka , Obuka i Razvoj i Hrana i Usluga*7. Među njegovim dosadašnjim knjigama je i Hodaj malo u mojim cipelama*8 (koja je prodata u više od 750.000 primeraka) i popularni priručnik Počni kako treba...i nastavi tako*9 . Stiv je napisao, uredio i izdao još 18 veoma uspešnih poslovnih izdanja.

Stiva možete kontaktirati na e-mail: sven2ra@comcast.net.

Tod Grejvlin

Kao neko ko nikada nije rekao NE nekom neverovatno zabavnom i isplativom iskustvu, Tod Grejvlin je jedva dočekao šansu da pozajmi svoj talenat za ilustracije knjizi DA živi u zemlji NE. Iako je do sada rekao mnoga DA poslovima ilustrovanja, ova knjiga predstavlja njegov debi u svetu knjiga.

Kažu da je Tod uzeo bojicu još kao dete i tako rekao DA životu sastavljenom od crtanja i umetnosti. Tokom vremena sredstva kojima se služio su se menjala od flomastera i mastila do lakova u spreju i softvera – bez ikakve veze ili uticaja na izbor njegovog trenutnog medija.

Kada je diplomirao 1980 na Institutu Umetnosti i Dizajna u Milvokiju Tod je nekoliko godina radio na reklamnim i izdavačkim poslovima. Kada je dobio prvo dete 1989, napustio je redovan posao i započeo život preduzetnika, umetnika koji radi od kuće. 1992, on i njegova supruga osnovali su G2 Kriejtiv Ink*10 , dvočlanu reklamnu agenciju, baziranu na radu u kući, što im je dalo prostora da istovremeno uživaju u poslu i životu – i dozvolilo Todu da se posveti svojoj strasti ka ilustracijama. Tokom godina njegove jednostavne, kapriciozne ilustracije krasile su strane brojnih magazina i dnevnih listova među kojima su Tajm , Njusvik , TV Gajd , Privenšon , Vašington Post , Čikago Tribjun , Sajkolodži Tudej , Forbs , Biznis Vik , Utni Rider i Los Anđeles Tajms*11. Pre nekoliko godina je osmislio, ilustrovao i sam objavio CD sa matematičkom igrom za decu Profesor Lampi , koja je dobila pozitivne kritike u Tajmovom ON magazinu (gde je ocenjena kao „neodoljiva”) i PC magazinu („animacija i zvučni efekti su prvoklasni”).

Osim komercijalnim ilustracijama i dizajnu Tod kaže DA i finijoj strani umetnosti. Njegova neobična umetnička dela nastaju kao rezultat oštrog oka jednog ilustratora, izvanrednog poznavanja pop kulture i bizarne svesti. Njegova dela se kreću od jednostavnih, rađenih skrin-printing tehnikom do akrilika rađenih različitim sredstvima i tehnikama.

Toda možete kontaktirati na e-mail: toddgraveline@aol.com. Ako ste zainteresovani za njegova dela posetite stranice www.toddgraveline.com ili www.g2creativeinc.com.

*1 IBM, Daimler Chrysler, John Deere Credit Canada, the Atlanta Journal-Constitution, Chevron, Farm Credit Services of America, Raytheon, Sout-hern California Edison, Planned Parenthood, the City of Santa Monica, The American Lung Association, Nissan, Volkswagen, Kellogg...

*2 Los Angeles Times

*3 AT&T, General Electric, Shell Oil Company, Allied Signal Aerospace, General Dynamics, Pacific Bell, AMD, Northwest Airlines, Texaco, Exxon, Texas Utilities.

*4 Walk the Talk ® Company, Dallas, Texas

*5 Bay Area Rapid Transit District

*6 Training, Training & Development, Fodd & Services

*7 Walk Awhile in My Shoes

*8 Start Right...Stay Right

*9 G2 Creative Inc.

*10 Time, Newsweek, TV Guide, Prevention, The Washington Post, The Chi-cago Tribune, Psychology Today, Forbes, Business Week, Utne Reader, Los Angeles Times

 

 

 
 
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem